Unatkoztam

Páromnak mondtam, hogy adjon meg 5-5 szót, majd alkotok valamit. Ez lett a végeredmény. Hozzáteszem, nem volt egy egyszerű feladat számomra. :D

 

Megadott szavak:

szívecske
angyalka
Katica
boxer
sárga tengeralattjáró

Kis Katica

Kis Katica épp hogy hét éves,
tündéri kislány, nagyon édes.
Jól nevelt, ő egy angyalka,
szobájában ül, előtte kis asztalka.
Szívecskéket rajzol serényen,
kedvenc játéka ott lapul a zsebében.
Sárga tengeralattjáró, mit anyukája vett neki,
ha a játék vele van, kedvét semmi sem szegi.
Apukájától ajándékba, ő egy boxert kapott,
ha nagy lesz és megtámadják, ő legyen ki adott.

2014. 08. 23.

 

 

 

Megadott szavak:

1987
retró
ország
bútor
zene

Itt inkább egy rímes felsorolás alakult ki. :)

 

1987

1987 milyen gyönyörű év is volt szüleimnek,
ez az évszám azóta is csengés füleimnek.

1987-től az országban újra kétszintű bankrendszer, és bankok
a magyar televízió próbaadást vetít, a címe Szomszédok.

1987-ben Kispál és a borz első zenés demója,
világörökség része lett Hollókő és csehója.

1987 milyen jó év is lehetett mindenki részére,
Mindenkinek szüksége volt már bútorra és tévére.

1987 retró év ez nekem, mivel már 2014-be léptem,
de emlékeimben már sokszor visszanéztem.

2014. 08. 23.