Szabinának

Szabina barátnőmnek Névnapjára írtam egy verset, én így köszöntöttem.

 

Barátnőm Névnapjára

 

Hűvös reggelre ébredtem, bár szívem melegséggel teli,

mivel ma egyik legjobb barátnőm Szabina, a neve napját ünnepeli.

Mit is kívánjak ezen az októberi napon Neked,

veled ünnepeljen mindenki, aki Téged szeret.

 

Innen a messzi távolból én is köszöntelek,

barátságunkban Neked sok jót köszönhetek.

Nem egy-két évről, hanem már több mint tízről beszélünk,

remélem, még lesz sok Névnapod, amit együtt megélünk.

 

Kívánom hát Neked, életed szeretettel teli legyen,

család, s barátok jelenléte minden nap körül vegyen.

Legyen, akire számíthass, ha valamire szükséged lehet,

a párod gondban, bajban is mindig ott legyen veled.

 

Én is itt vagyok Neked, bár egy kicsit távol,

de barátságunkban minket semmi sem gátol.

Köszöntelek Szabina, ma ünnepelj egész nap,

ezen a napon mindenkitől csak jót kapj!

 

2014. 10. 27.